Ofte stillede spørgsmål

Hvad kan jeg betale med?

Der kan betales med alle gængse betalingskort. Det er forbundet et kortgebyr med brug af de forskellige betalingsmuligheder. Gebyret for at benytte de respektive betalingskort og -måder, er oplyst i parentesen.
Dankort (0%), Visa Elekrton (1,5%), mastercard (1,5%), Meastro (1,5%), American Expr. (1,25%).
Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra solundhuse.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Der kan også vælges bankoverførsel. Ved betaling med bankoverførelse forlænges leveringtiden, da ordren først registreres ved modtagelse af overført betaling.
OBS! Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.

Kan jeg ringe til jer?

Du er altid velkommen til at ringe på tlf. 75 66 28 75. Vi forsøger altid at være ved telefonen. Der kan dog være perioder, hvor vores telefon er overbelastet. Det kan derfor anbefales, at vi kontaktes pr. mail info@solundhuse.dk , hvis du ikke kommer igennem første gang.

Hvornår trækker I pengene?

Ved betaling med betalingskort trækkes beløbet først når din vare læsses på bil for levering. Dette sker oftes dagen før du modtager varer.
For varer på tidsbegrænset tilbud eller special fremskaffede varer, trækkes beløbet ved køb.

Kan jeg spore min ordre?

Vi har ingen automatisk system til sporing af din ordre. så ring til os, så finder vi din vares status.

Kan jeg se tidligere ordre?

Det er ikke muligt at se tidligere ordrer ved login på website. Hvis du ønsker at modtage en kopi af din ordrebekræftelse, skal du sende en e-mail til info@solundhuse.dk.